با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ اختصاص 36 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستانها
زیارت عاشورا

harirchi (3 of 12)-1.jpg

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت و توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

به نقل از ایسنا:علی زرافشان در بازدید از هنرستان فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی نوشهر با تاکید بر بحث کیفیت بخشی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهارکرد: امسال 360 میلیارد ریال بودجه جهت تجهیز هنرستانها با افزایش 40 در صد نسبت به سال قبل در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تجهیز مدارس فنی و حرفه‌ای با تخصیص این بودجه تصریح کرد: علاوه براین مبلغ 140 میلیارد ریال نیز از محل درآمد فروش گاز برای تامین امکانات گرمایشی و سرمایشی و تجهیز آزمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص 18 میلیارد ریال از بودجه کیفیت بخشی به آموزشها و فعالیتهای هنرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار 9 میلیارد اختصاص به هنرستانهای فنی و حرفه‌ای و 9 میلیارد دیگر به هنرستانهای کار و دانش اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ زرافشان با اشاره به اهمیت کاربردی کردن آموزش در آموزش و پرورش افزود: اشتغال باید از مبنا بهینه شود و مهارت آموزی باید دانش بنیان شود لذا تقویت و توسعه بخش فنی و حرفه‌ای در آموزش و پرورش گام موثری جهت ایجاد اشتغال در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:, | 12:54 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |